پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112152
بان‌کي‌مون:ملاقاتم‌بارهبرانقلاب‌به‌يادماندني‌بود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 899

مهر: دبير کل سازمان ملل در ديدار رئيس جمهوري اسلامي ايران ضمن تقدير از ميزباني تهران در اجلاس جنبش عدم تعهد ، ملاقات خود با رهبر انقلاب را در حاشيه اين اجلاس ملاقاتي ويژه و به ياد ماندني خواند.
 
بان‌کي مون دبير کل سازمان ملل عصر يکشنبه در ديدار با محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران که براي شرکت در نشست مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک به سر مي برد، با تقدير و تجليل از جمهوري اسلامي ايران به خاطر برگزاري موفقيت‌آميز اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران از برنامه‌ها و ملاقات‌هاي خود در حاشيه اين اجلاس به نيکي ياد کرد.
 
وي گفت: ملاقات بنده با رهبر انقلاب اسلامي ملاقاتي ويژه و به ياد ماندني بود.

دبير کل سازمان ملل جمهوري اسلامي ايران را جزء معدود کشورهايي برشمرد که نقشي مؤثر در مسائل سوريه دارد و با بيان اينکه اخضر ابراهيمي تمايل دارد با طرح تشکيل گروه تماس براي حل مسائل سوريه همکاري کند خواستار حمايت ايران از وي در مسير اجراي ماموريت‌هايش شد.
 
بان‌کي مون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به صحبت هاي مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا در مبني بر اينکه مساله هسته‌اي ايران از راه گفت‌وگو قابل حل و فصل است، تصريح کرد: مساله با راهکارهاي فني قابل حل و فصل کرد.
 
دبير کل سازمان ملل همچنين در واکنش به اظهارات احمدي نژاد مبني بر لزوم محکوم ساختن تهديدات رژيم صهيونيستي عليه ايران در مجامع بين المللي خاطر نشان کرد: تهديد ديگر ملت‌ها از سوي هرکسي و به هر بهانه‌اي غيرقابل قبول است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html